Torsdag

She found out she's got no soul 
But it really doesn't bother her


Kom på en annan rätt rolig grej som hände igår.
Pratade med Kusinen min, hon kallade mig tjänsteflicka, det är väll ett passande ord för man behöver ju inte ha sex med personen bara för man är tjänsteflicka. Nog för att ni undrar vad hon egentligen menade så vet jag faktiskt inte det själv, blev en rolig grej under kvällen i alla fall.¨
Full & skämtsam som jag va igår, frågar i alla fall den ena killen vad jag jobbar med Och jag kunde inte låta bli att skämta som tjänsteflicka.
Inte faan trodde jag att han skulle gå på det!
Men det måste dom ha gjort för han jag sov bredvid rörde mig inte, han låg så långt borta som man bara kunde och jag va nöjd med det.
Så nästa gång man ska sova över någonstans så är det bara köra med att man jobbar som tjänsteflicka och att de kommer bli jävligt dyrt om dom vill ta på en!
Tanks Denice för iden
/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0