Tisdag

If anything should happen, I guess I wish you well
A little bit of heaven, but a little bit of hell


Höst är det ända jag känner av just nu.
Tittar ut och det regnar och löven faller som käglor på en bowlingbana.
Ursäkta mig men vart faan är det mysiga i det här?
Jovisst är det mysigt med tända ljus, ligga inne och titta på film och bara va. Men att gå och handla eller att ens orka ta sig ut på en fika känns som en pest just nu!
Uggs måste va dom fulaste skorna som finns men det ända rätta att ha på sig just nu.
Gömmer mig i min dunjacka,uggs Plus en stor halsduk när jag går ut.

Vill att det ska bli den 9 december så man kan springa omkring i klänning hela dagarna,
Ligga på en strand och dricka en kall öl, äta frukt, bada & sola.
Ska bli ett sant nöje att lukta kokos hel dagarna.
Tre år sedan jag va i Thailand och när jag va där så lovade jag mig själv att aldrig åka tillbaka.
Tyckte inte alls om Thailand  eller snarare inte upplevelserna jag var med om.

Topp fem av "hemska" upplevelser :
*Regn och åter regn, tror jag hade fem soldagar & jag va där i 30 dagar
*Regnhelvetet förstörde min mobil plus kamera
*Alla hemska ormar dom gick omkring med och försökte slänga upp på en
*Friterade gräshoppor som pappa slängde i min säng, tror jag tjöt i cirka fem timmar efter det och pratade inte med honom på två dagar
*Men priset går till den förbannade Apjäveln som bet mig! Tack vare den va jag tvungen att ta fem olika sprutor. Så jag kunde inte åka någonstans utan att ringa och titta i förväg att dom hade det vaccinet på den ön.
Sista sprutan fick jag ta här hemma i Sverige på en special avdelning och då tog dom en massa olika tester.
Speciellt Hiv & rabies, den är rolig?!
Alla som känner mig vet att jag är en aning hyppo och hur roligt va det att gå omkring i ett halvår efter och inte veta om jag hade hiv.
Så fort jag blev lite förkyld trodde jag att det va symptomen för hiv , jaa det är sant. Jag trodde verkligen att jag hade hiv och hade redan börjat planera min begravning.
Mitt huvud va alltså fuckad i ett halv år innan det visade sig att jag inte hade något.
Så tack vare den där jävla apan va jag "Sjuk" i ett halvår efter.
Så apor håller jag mig borta ifrån denna gång!

/Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0