Tisdag

Though we're apart, we'll always be together
Forever in love
What do you say when words are not enough?
I hope at last you've found
What you've been searchin' for
And though I won't be there anymore
I will always love you


God morgon,God middag eller God kväll?
Godnatt önskar jag egentligen att jag skulle skrivit men inte,
börjar jobba klockan 21.00.
Och om jag är sugen på det? Nej nej nej!
Hade jag lyckats somna där vid ett så hade jag vart mer sugen på det.
Men det gick verkligen inte.
Mina förbannade tankar som förstörde min sömn, har jag börjat tänka på en sak så kan jag inte släppa det och det brukar resultera i att jag blir sömnlös.
När tankar blir till ord och ord blir till handling, ska det alltid va så?
Helt ärligt blir jag så förbannad på mig själv för jag kom på mig själv att
jag  saknar  hans helt meningslösa sms.
Saknar till och med hur arg han kan göra mig, är jag helt dum i huvudet?
 Och att jag ska jobba natt gör saken ännu värre, för då finns det verkligen tid att tänka.
För faan säg nu att jag jobbar med underbara människor som kan få bort mina tankar
och se till att natten går fort!
kaffe, cigg och tele dejt väntar nu så ha en trevlig kväll babes!
/Angelica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0