Måndag

A true love story never ends?


Jag måste se till att vakna upp ur min lyckokoma nu, Ja nu tack!
Den här helgen som var va absolut den bästa på år!
Att va lycklig,känna lugn,att känna kärlek från bägge håll, att älska & att älskas.
& blandas dom  känslor med god mat,Vin,sällskapet så kan det inte annat än bli lyckokoma.
Fredagen va helt underbar, Lördagen va exakt lika mysig och underbar som fredagen.
Stockholm stod på schema och vi åt på ett jätte bra ställe, drack gott på en irländsk pub.
Vi kommer hem från Stockholm runt tolv & jag bestämmer mig för att gå vidare ut i Eskilstuna
Träffar denice och tar några öl plus mintu.
Okej, jag mådde väll inte helt hundra där på lördagsnatten men jag får faktiskt skylla mig själv.
Slår aldrig fel när jag dricker sprit & inte denna gången heller.
Tyvärr får jag slänga på luren på stackars P så att Han slipper höra hur dåligt jag mådde.
hinner säga innan jag lägger på att jag ringer tillbaka om fem minuter, men jag hade lyckats glömma bort det när jag låg i duschen och trodde att jag skulle dö.
Söndagen va egentligen rätt jobbig med tanke på att jag va tvungen att skiljas från mammi, men ska lämna katterna om en månad så något lugn fick jag av att veta det.
Söndagskvällen avslutas med sushi i Södertälje med min ÄlsklingsElin, mysigt som satan
och jag vet faktiskt inte hur jag har klarat mig utan henne i alla dessa år!
Alla smarta råd och framför allt alla skratt!
Lite omtumlad efter helgen men lycklig.
& det här med att en riktigt kärlekshistoria aldrig dör, är skitsnack.
Testa att släcka eld med en annan eld så ska ni få se va jag menar.
Men En sak som jag tycker stämmer är : love is the only thing you can´t pretend.
& det är texten som jag kommer tatuera in plus två kolibriFåglar
Antingen nu innan jag åker till Thailand eller så gör jag den där nere.
Men nu ska jag försöka att hålla mig vaken i någon timma till.
Ha en bra måndag babes!
/Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0