Torsdag


We can always, we can always,
Party on our own



Jag har vart riktigt usel på att blogga. Har helt enkelt inte haft tid för det.
Så Sorry för det!

Fullbokad helg med massa roligt!
Vin.Öl.Skratt.Dans.Kärlek.Mat
Jag ska ha träningsvärk i både ben och kinder efter denna helg.
Mitt humör har absolut blivit till det bättre, jag verkligen skrattar av lycka när jag skrattar.
Inga falska leenden längre.
Har slutat att gå hem bara för att saknaden av honom gör sig påmind.
Istället dansar jag,träffar nytt folk,skrattar och myser.
Nytt folk  har verkligen gett mig ny energi.
Känner att jag tycker det är roligt om någon frågar efter mitt nummer, ger det en chans.
Vad har jag att förlora? Inget.
Det jag ville få ut av det här inlägget vet jag inte.
Är bara på så jävla bra humör idag trots att jag jobbat och haft huvudvärk.
Återkommer i morgon babes!
/Angelica


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart,ser fram tills imorgon då...... <3 mammi

2010-11-04 @ 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0