Torsdag

It’s not that I don’t want you baby I really do
I want you to know that I got you on my mind
I don’t really know you baby or what you’re about


Är det tisdag,onsdag eller torsdag?
Helvete va man snurrar till verkligheten när man jobbar natt.
Har ingen koll på dagarna längre.
Gick av i morse och nu välkomnar jag ledigheten!
Hade tänkt att gå upp vid tolv men när vaknade jag? Halv fem.
Så jag kan lycka till med min sömn i natt. Ibland är jag riktigt duktig på att hålla vad jag lovar till mig själv..
Kaffékoppen,Rosa morgonrock & isak strand just nu. Jag borde ju egentligen städa,träna,tvätta & Packa.
Men jag känner mig totalt lost i huvudet, ser säkert totalt lost ut, som en  käkande valium käring som inte gjort annat i sitt liv.
Men jag överlever, jag är ju som sagt ledig!


"Känslan är en känsla jag känner igen,jag tror jag vill ge dig "Ett Ögonblick" av mitt liv.
sjukt att den värmande känslan vaknar till liv mitt i vintern när det är som kallast. Tror jag är tokig,tror jag kommer misslyckas,tror inte på det här.För mina känslor hade dött Och man kan inte få tillbaka det som är dött.
Jag kommer falla & det kommer göra riktigt ont.
What do you get when you fall in love,
What do you get when you crash and burn?

/Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0