Tisdag

Tears stream down on your face
When you lose something you cannot replac.
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down on your face
And I...




Min lägenhet är som en frys och det måste ordnas i morgon.
Jag har feber,huvudvärk och vill enbart att någon ska komma och strypa mig.
Jag vill inte jobba,jag vill inte tänka,jag vill inte ha 13 november, jag vill inte, jag vill inte, JAG VILL INTE!'
Ett år försvinner utan ljus och jag tänker inte vänta på vår tur.
Fuck this, fuck U.
Faan ta alla jävla sjukdomar,faan ta den här jävla kylan,faan ta dig.
I wanna see you burn
Totalt loost och det är feberns fel, så fuck off tills jag känner igen mig själv igen.
Over and out
/Angelica
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0