Söndag

boom bang, I am dead


Min vanliga söndagsångest är här. Jag hatar söndagar! Söndagar & tisdagar borde förbjudas.

Jag känner att jag inte har någon större lust att blogga längre, va ska jag skriva om?

Det händer inget roligt alls i mitt liv just nu, nej jag står stilla på samma plats, ser hur tiden förflytar sig men vart tar jag vägen? För att lyckas ta mig tio steg fram är det lika lätt att hamna fem steg tillbaka. Pang you are dead, Okej? Game over, thats it?
Jag Får liksom ingen ordning på något.
Och det gör mig tokig! Har ett behov att det ska hända saker mest hela tiden men nu gör det verkligen inte det5.
 Hade jag haft en  pojkvän hade jag kanske känt att det va lite roligare.
Men där har vi ett till problem, jag hittar bara fel på alla jag möter!
Som min kúsin sa, du är för kräsen!
Ursäkta mig? Kräsen? Sorry?!
Okej lite kräsen kanske jag har blivit, men ska jag bara nöja mig med någon bara för att han visar mig lite intresse?
Och att jag sticker iväg en månad är inte det bäste när man ska inleda ett nytt förhållande.
Jag vill ha ett förhållande samtidigt som jag vill va fri.
Om man kunde ha en pojkvän enbart på söndagar och tisdagar hade jag tyckt att det va perfect.
Men så funkar det inte så jag kommer väl förbli en ensam gammal bitter fitta som bor med mina 200 katter &rökar 4 paket cigg om dagen plus dricker fem liter kaffe om dagen. Yeah jag längtar verkligen...

Fuck this det är inte synd om mig, jag har valt bort personer som faktiskt hade kunnat bli bra pojkvänner om jag hade gett dom en chans. Men jag hinner dömma,tröttna innan dom ens har fått en chans, Okej?
För Jag gav bort mitt hjärta en gång och det gör jag inte en gång till.
Tror inte ens att kärlek kommer exister i min värld något mer för jag kommer inte tillåta mig själv att älska så som jag gjorde med honom.
Jag har ett riktigt bakslag idag, saknaden efter honom gör ont ända in i själen idag. Det skriker,´jag vill dunka huvudet i väggen och däcka. 
 Helt sinnesjukt jobbigt.
Så Godnatt världen och låt mig va, för jag gör inget annat än tjurar.
/Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0