Söndag

Lessons learned about yesterday
will never be forgotten never ever thrown away


Sitter med kaffe koppen och får liksom ingen ordning på mig själv idag.

Haft en helt jävla lovely helg med min Elin. Vi har ätit gott,druckit vin,skrattat dansat som två idioter.
Helt slut och det känns som om någon har kört över mig tio gånger om med bilen.
Som sagt, sitter med kaffe koppen och inser att jag går på mitt skift om två timmar.
Ser mig själv i spegeln och tror att jag vill grina hysteriskt.
Ångesten lyser inte med sin frånvaro, nej jag ser den klart och tydligt.
Vad har jag ångest för? jag vet inte och det är det som är hemskt!
Har inte gjort något som är förbjudet inget elakt nej inget alls.
Sitter och lyssnar om min mobil ska pipa till, Men nej den är så tyst så man skulle kunna tro att den är död.
Tror jag ska byta namn och lämna landet.
Nu måste jag tyvär dra mig, har ett jobb att passa.
/Angelica


Kommentarer
Postat av: mammi

Då vågar man inte sig på att skicka iväg ett sms då,för då blir du ju bara besviken att de va ja.... Sitter med min kopp kaffe och ska snart dra mig i väg till mitt nattpass. Usch ja vill inte :(

2010-11-14 @ 19:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0