Onsdag

Miss U Love

Jag kan i ärlighetens namn säga att han va som en drog för mig.Han va som Heroin och det ända jag kunde tänka på va när jag skulle få nästa kick av honom.

Så Jävla sjukt så jag tror att jag skulle kunna spy! Hela dagarna kunde gå ut på att jag väntade på ett sms, och fick jag ett sms och det inte va från honom vill jag slänga mobilen i väggen och skrika!
Jag till och med bad mina vänner att ej skicka sms för jag blev "Lurad" What?!
Och av att inte få ha honom i närheten gjorde mig tokig.
Jag grät,jag skrek,jag skaka.
Jag trodde allvarligt ett tag att jag skulle dö av hjärtesorg.
Han va som en drog, beroendeframkallande och när jag inte fick
 honom bröt jag ihop.
Så många jävla nätter jag legat och skakat och tänkt, i morgon blir det bättre, det kan inte bli värre?

Ett år sedan jag träffade honom nu i November.
& äntligen är jag inte beroende av honom, ett helt jävla år har det tagit mig att komma fram till att han va min drog. Den drogen jag skulle kunnat dö för. 
Aldrig mer, aldrig mer ska jag bli svag för något som inte gör mig lycklig.
Back on track hell yeah!

Jag mår bra och jag kommer fortsätta att le, för jag har missat ett år av mitt liv. 
Tyvär går det inte i repris men jag ska göra det bästa av allt nu 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0